Skip to content

Straten naar de zee

8 september 2016

Op de dagen dat ik deze schilderijen heb gemaakt scheen de zon erg fel. Ik had gezocht naar een standpunt wat een mooi beeld opleverde maar waar ik ook in de schaduw kon staan terwijl ik aan het schilderen was.

straat naar zee

Straat naar zee (46 x 40 cm) olie op doek

straat naar zee

Straat naar zee met auto’s (45×30) olie op doek

tekeningambleteuse

Tekening strand (40×30 cm) conté op papier

On the days that I made these paintings the sun shone very bright. I looked for a position to paint which give a nice picture but where I also could stand in the shade.

One Comment
  1. Mark Van Bijsterveld permalink

    Beste Hans,

    Erg mooie en uitnodigende schilderijen. Doet me denken aan mijn jeugd in scheveningen. Is de straat met auto’s en de tekening te koop?

    Vriendelijke groet, Mark

    Get Outlook for iOS

Geef een reactie

