Skip to content

Gemeenteraadsvergadering

29 september 2014

Maandagavond heb ik de gemeenteraad van Wassenaar geschilderd tijdens een vergadering. Ik was al een paar uur voor aanvang begonnen. Eerst om een compositie te kiezen. En om het interieur op te zetten. Gelukkig, want de vergadering was korter dan ik hoopte maar net lang genoeg.

Gemeenteraad Wassenaar

Gemeenteraad (45×35) olieverf op paneel

———————–

Monday evening I have painted the city council of Wassenaar during a meeting. I had started a few hours before it started. First, to select a composition. And to set up the interior. Fortunately, for the meeting was shorter than I was hoping for but just long enough.

ByJ6OXjIIAAW6Xp

3 reacties
  1. Als een prent uit vroeger eeuwen….

  2. Geke Steenmetz permalink

    Gaaf hoor Hans Ik heb ook genoten van je expositite in het gemeentehuis.
    En nogmaals veel dank voor je gratis workshop Ik heb weer veel bijgeleerd.
    Tot ziens

Geef een reactie

