Skip to content

Gratis les in schilderen met olieverf op locatie

24 september 2014

Vanaf 26 september is er in het Raadhuis de Paauw in Wassenaar een expositie waar ik aan deelneem.

In het kader van de expositie zal ik zaterdag de 27e een gratis schilderles geven op het terrein van het Raadhuis. Het parkeren is er gratis en het is makkelijk bereikbaar. Mijn plan is om ook zelf een schilderij van het landgoed te schilderen.
Ik wil 10:30 beginnen. Degenen die ook komen schilderen zal ik, indien gewenst, aanwijzingen geven. Wel zelf voor materiaal zorgen. Aanmelden is niet beslist noodzakelijk maar wel handig. Een mailtje naar mijn adres is voldoende: hans apenstaartje hansversfelt.nl

2014 Uitnodiging Opening Sur le Motif (26 sept)-2

2 reacties
  1. Fam. Vennemans permalink

    Jammer van de afstand, maar een verdomd leuk initiatief.

    Met vriendelijke groet,

    John Vennemans

  2. Het was een geweldige leuke ochtend.Hans liet zien hoe hij werkte.
    Ik heb zelf wat zitten aquareleren.

Geef een reactie

