Skip to content

Schaaktoernooi

10 maart 2013

Een tijdje geleden heb ik op een jeugdschaaktoernooi getekend waar mijn zoon aan meedeed. Ze schaakten wel erg snel maar het was leuk om er te schetsen.

Tekening Schaaktoernooi

Tekening Schaaktoernooi (Conté op papier)

Tekening Schaaktoernooi

Tekening Schaaktoernooi (Conté op papier)

—————————-

A while ago I drew some pictures during a youth chess tournament where my son participated. They played chess very quickly but it was fun to make sketches.

3 reacties
  1. Jan Ledderhof permalink

    Vrolijke schetsen, Hans, uiteraard ook vlot. Bij de onderste mooi tegenlicht. Zal je zoon blij mee zijn, later.Persoonlijke ‘foto’ van pa, i.p.v. miljarden Gigabytes. Met vriendelijke groeten, Jan

  2. Bedankt Jan, Naast de tekeningen vrees ik toch dat ik hem toch ook de miljarden Gigabytes nalaat, haha… Maar misschien zijn het toch iets minder gigabytjes
    dan gemiddeld omdat ik van bijvoorbeeld zo’n moment als het schaaktoernooi geen foto meer hoef te maken. groet, Hans

  3. Wat hou ik van je tekeningen! (Henny)

Geef een reactie

